Optimizare SEO : 8 tactici esentiale pentru un website nou

Optimizare SEO : 8 tactici esentiale pentru un website nou

Optimizarea pentru motoarele de cautare este fundamentala si esentiala. De ce? Pentru ca SEO va va ajuta sa va pozitionati website-ul in asa maniera, incat sa fie observant de catre cei care cauta produsele si serviciile pe care dumneavoastra le oferiti.

4_Beginner_SEO_Tactics_You_Have_to_KnowCe anume cauta motoarele de cautare? Cum puteti sa construiti un website, in asa fel incat sa va satisfaceti clientii dar, in acelasi timp, sa multumiti si motoarele de cautare? Si, cel mai important, cum poate optimizarea SEO sa fie de ajutor pentru ca prezenta dumneavoastra online sa devina profitabila?

Acestea sunt intrebarile pe care majoritatea dintre dumneavoastra le au atunci cand apare in discutie ideea de optimizare site :

Ce este SEO?

Scopul pentru care exista SEO nu este egal cu inducerea in eroare a motoarelor de cautare, ci reprezinta crearea unei experiente fabuloase pentru utilizator, comunicand motoarelor de cautare intentiile dumneavoastra pentru ca acestea sa va recomande utilizatorilor atunci cand ei cauta produsele si serviciile pe care le oferiti. Indicat ar fi sa va interesati foarte bine ce este SEO inainte sa decideti sa colaborati cu o anumita firma. in felul acesta puteti face o decizie mult mai buna.

1.      Imaginati-va ca website-ul dumneavoastra este o prajitura

Link-urile, cautarile platite precum si social media nu trebuie sa lipseasca, la fel cum nici crema unei prajituri nu ar trebui sa fie uitata. Dar continutul website-ului, arhitectura informationala, continutul sistemului managerial, precum si infrastructura  sunt la fel de importante precum zaharul atunci cand faceti un tort. Fara el, prajitura nu are gust, nu este asa?

2.      Ce cauta motoarele de cautare

Atributiile motoarelor de cautare pot fi explicate intr-un mod foarte simplu: ofera referinte utilizatorilor in ceea ce priveste website-urile si continuturile care sunt relevante pentru cautarile acestora. Dar cum este determinata aceasta relevanta?

Continutul:  Este ales dupa tema data, dupa textul de pe pagina, dar si dupa titlurile si descrierile oferite.

Performanta:  Se refera la cat este de rapid website-ul dumneavoastra si cat de bine functioneaza.

Autoritatea: Este constinutul website-ului dumneavoastra indeajuns de bun, incat sa fie legat de alte website-uri cu autoritate? Poate fi folosit ca referinta sau citat din punct de vedere informational?

Experienta utilizatorului: Cum se prezinta website-ul dumneavoastra? Este usor de folosit? Ofera siguranta? Are un bounce rate ridicat?

3.      Ce nu vor motoarele de cautare

Motoarele de cautare pot despista daca ati folosit tactici de promovare si optimizare nepermise. De aceea, exista posibilitatea ca afacerea dumneavoastra sa aiba de suferit in cazul in care compania SEO colaboratoare este una ale carei tactici nu sunt tocmai etice.

Seo-de-GoogleAstfel, urmatoarele tactici trebuie evitate cu desavarsire:

Exagerarea cuvintelor cheie: Folosirea peste masura a cuvintelor cheie pe paginile dumneavoastra nu este de dorit.

Cumpararea de link-uri: Daca alegeti sa cumparati link-uri nu veti ajunge nicaieri in ceea ce priveste optimizarea SEO.

Experienta neimbunatatita a utilizatorului: Navigarea pe website-ul dumneavoastra trebuie sa fie usoara pentru utilizator. Prea multe reclame si un website “neprietenos” ar face vizitarea paginilor dificila pentru cei interesati de produsele si serviciile dumneavoastra. Vizitatorii trebuie sa gaseasca usor continutul pe care il cauta. Astfel, bounce rate-ul ar fi usor de crescut. Cunoasterea bounce rate-ului ar face imbunatatirea website-ului mai simpla, pentru ca ati stii cand este nevoie sa interveniti cu schimbari care sa va ajute.

4.       Trebuie sa va cunoasteti modelul de afacere

Ca sa aveti succes trebuie sa va cunoasteti foarte bine afacerea, astfel incat sa va puteti stabili obiective precise.

Ganditi-va la urmatoarele intrebari:

Ce va aduce profit si ce doriti sa va aduca mai mult profit?

Ce ii atrage pe clienti?

Care sunt scopurile dumneavoastra?

Care sunt punctele slabe ale afacerii dumneavoastra?

Care sunt punctele forte ?

Cat costa consultanta SEO ?

SEO-300x2175.      Este importanta optimizarea SEO pe canale multiple

Cuvintele cheie nu formeaza o strategie importanta doar atunci cand sunt adaugate pe website-ul dumneavoastra. De aceea, trebuie sa luati in calcul optimizarea pe mai multe platforme. Chiar daca vorbim de preturi SEO mai ridicate, este foarte important sa aveti un profil de link-uri diversificat.

Astfel,  promovarea pe Facebook, Twitter, LinkedIn, Email  si promovarea offline ( radio, reclame TV) va pot aduce numeroase beneficii.

Implementarea cuvintelor cheie pe celelalte platforme nu va ajuta doar pentru imbunatatirea brandului ci la indrumarea utilizatorilor sa foloseasca acele fraze pentru care dumneavoastra optati in optimizarea afacerii.

6.       Acordati atentie numelui domeniului

Cand va alegeti numele domeniului, dar si cand va hotarati sa cumparati unul, trebuie sa va fiti foarte atenti, avand in vedere faptul ca in general, domeniile vechi sunt o alegere mai buna decat cele noi. Dar atunci cand cumparati un domeniu care a apartinut altcuiva, asigurati-va ca nu au fost folosite tactici lipsite de etica de catre cel care l-a detinut.

Daca exista cuvinte cheie in numele domeniului, acest lucru nu va face decat sa va sustina eforturile de a va pozitiona mai bine in motoarele de cautare dar si in ochii posibililor consumatori.

7.      Optimizarea SEO pentru diferire tipuri de rezultat

In afara de a va ocupa de o optimizare pentru motoarele de cautare indreptata catre utilizatorii de calculatoare, nu uitati de cei care folosesc telefoane mobile sau tablete.

Creati continut bogat, ajutandu-va de texte interesante dar si de videoclipuri. De asemenea, optimizati si continutul non-text pentru a fi vizibil in motoarele de cautare.

8.      Indreptati-va atentia si catre MetaData

Continutul de pe website-ul dumneavoastra trebuie sa aiba tag-uri de titluri si meta descrieri.

seo-tacticsCuvintele cheie meta sunt deseori ignorate de catre motoarele de cautare, dar daca le folositi, asigurati-va ca fac referire strict la pagina respectiva, care este deasemenea formatata corect.

Descrierile meta trebuie sa fie unice si sa faca referire strict la pagina respectiva. Daca duplicati descrierile meta de la pagina la pagina, nu veti avea avantajele la care sperati.

De asemenea, este necesar ca titlurile sa fie unice. Ganditi-va  la titlu ca fiind o reclama intr-4 si 8 cuvinte: trebuie  folsite in asa maniera incat sa il faca pe utilizator sa citeasca mai departe.

In concluzie, trebuie sa va ganditi la optimizarea SEO ca la ceva absolut necesar, dar sa nu uitati ca este nevoie de tactici pozitive, etica fiind foarte importanta, daca nu vreti sa riscati penalizari din partea motoarelor de cautare. Nu in ultimul rand, pentru a va garanta reusita trebuie sa folositi toate metodele incluse in optimizarea SEO.

Share this post

Comment (1)

  • Chestionare Auto Reply

    Mult succes si spor in toate, asa mai merge!

    May 1, 2015 at 3:21 pm

Leave a comment

Your email address will not be published.