Preturi SEO : 7 Raspunsuri care sa justifice costurile

Preturi SEO : 7 Raspunsuri care sa justifice costurile

Pentru multi dintre dumneavoastra optimizarea pentru motoarele de cautare pare a fi ceva foarte simplu, de aceea uneori nu va par justificate anumite preturi SEO. Dar, in spatele succesului unei campanii de optimizare SEO se afla foarte multa munca si strategii bine puse la punct.

In cuprinsul acestui articol veti primi cateva raspunsuri despre cat costa SEO.

1. Aveti nevoie de link-uri pentru a va pastra pozitia

linksChiar daca zvonurile sunt altele, cosntructia de link-uri functioneaza, si inca extrem de bine. Atata vreme cat oamenii se bazeaza pe motoarele de cautare pentru a afla informatie si atat timp cat motoarele de cautare isi pun baza in link-uri pentru acordarea pozitiei, link building-ul nu trebuie sa fie ignorat.

Bineinteles ca modul de constructie a link-urilor in prezent, este diferit decat obisnuia sa fie, si probabil din aceasta cauza exista o confuzie in ceea ce priveste acest aspect.  Astfel, listele directoriale, marketingul articolelor si guest posting-ul au fost inlocuite de marketingul continutului, blogging pe propriul website, concursuri si premii.

2. Numarul de link-uri de care aveti nevoie nu este unul fix

Adevarul este ca sunt foarte putine informatii despre constructia de link-uri. Este adevarat ca stim cum se face si care sunt rezultatele acestei actiuni, precum si faptul ca este mai importanta calitatea link-urilor decat numarul lor. Dar nimeni nu stie indeajuns de multe despre algoritmii motoarelor de cautare pentru a garanta un moment exact in care valoarea link-urtilor este evidentiata.

Numarul de link-uri de care aveti nevoie petru a ocupa o pozitie buna in motoarele de cautare variaza in functie de cuvintele cheie vizate, de propriul website, de eforturile competitiei si de cum functioneaza Google in perioada respectiva.

3. Aveti nevoie de continut atragator

contentToata lumea stie ca pentru a avea link-uri si pentru a avea o pozitie buna este nevoie de un continut interesant, pe care oamenii sa il citeasca si sa il impartaseasca si altora, dar acel continut trebuie sa vina de undeva, nu este asa?

Un continut bun presupune timp indelungat petrecut pentru a intelege ceea ce clientii dumneavoastra vor, deci ceea ce este bun pentru afacerea dumneavoastra. Aceste actiuni presupun foarte mult timp. Cateva propozitii postate pe facebook pot dura 10-15 minute pentru a folosi cuvintele potrivite, de aceea aricolele pentru bloguri, editoarialele sau altele pot dura si mai mult. Iar timpul inseamna bani pentru oricine, la fel ca si pentru dumneavoastra.

4. Aveti nevoie de link-uri de calitate

La fel ca in cazul continutului, crearea de link-uri esre dependenta de cuvintele cheie, de articole, de industria din care afacerea dumneavoastra face parte si de multi alti factori. Constructia de link-uri este o strategie care se face pentru fiecare afacere in parte. De aceea, cand echipa de SEO incepe optimizarea website-ului dumneavoastra, startul porneste de la zero.

Evident, specialistii au anumite surse de unde incep, dar acest aspect nu este de ajuns pentru un impact major, fiind necesara foarte multe munca pentru a exista succesul.

5. Link building-ul implica efort si schimb reciproc de servicii

Tehnicienii SEO nu “cer” link-uri, fiind nevoie de foarte multa munca pentru a beneficia de acestea. Uneori este necesar un efort maxim pentru continut, dupa cum am mentionat anterior, precum si un schimb reciproc de servicii.

6. Optimizarea SEO nu are efect imediat

pamChiar daca multi dintre dumneavoastra sunteti dornici sa vedeti rezultate instant, acest lucru nu numai ca nu este posibil cand vine vorba despre optimizare SEO, dar nu este nici de dorit, uneori efectele imediate conducand catre esecuri pe termen indelungat.

Orice lucru bun are nevoie de timp pentru a avea efect. Evident ca veti vedea schimbari pozitive pe termen scurt, dar marile schimbari nu apar imediat.

Timpul si efortul invesite in afacerea dumneavoastra de catre echipa de SEO pe care ati ales-o pentru colaborare justifica aceste preturi SEO pe care multi refuza sa le inteleaga. Este adevarat ca multi dintre dumneavoastra nu sunt familiari cu munca depusa de catre un technician SEO, dar pentru a afla ce se intampla in spatele optimizarii, puteti oricand sa discutati cu unul dintre consultanit.

7. Pozitia website-ului dumneavoastra se va schimba daca renuntati la serviciile SEO

Multi dintre duneavoastra considera ca o luna de colaborare este suficienta pentru a ocupa o pozitie buna in motoarele de cautare si pentru a castiga suficienti clienti. Problema apare atunci cand website-ul dumneavoastra este deposit de cele ale competitiei, care continua optimizarea afacerii permanent.

Este decizia dumneavoastra daca doriti sa colaborati cu o companie SEO, sau in cazul in care ati inceput deja colaborarea, daca doriti sa o opriti insa efectele vor fi vizibile, fiindca lupta pentru primele locuri este la fel de acerba si in mediul online, ca si in cel offline. Sfatul nostru este sa stiti in detaliu ce este SEO si cum functioneaza acest proces de promovare site astfel incat sa puteti lua decizia cea mai buna pentru business-ul dvs.

Motoarele de cautare se afla intr-o continua evaluare a listelor si algoritmilor si singurul mod de a ramane relevant in fata lor este acela de a va mentine link-urile si continutul acualizate. Daca renuntati la colaborarea cu o firma SEO, posibilitatea de va mentine pozitia pentru o luna exista, insa sansele ca mai apoi sa fiti intrecuti de catre competitorii dumneavoastra sunt foarte ridicate. Dar deciza va apartine!

 

Share this post

Leave a comment

Your email address will not be published.